ことばのちから

ことばが好き、英語が大好き。ふつうのわたしの普通の日常を、私の目から見えた世界、私の心がつかまえた景色を自分のことばで残しておきたくて始めました。

怖い

あと少し、あと少し。
わかっているけれど気が重い。
明日が来るのが怖いっていう感情がまた出てきた。

何も私を傷つける人はいないのに。
考えただけで緊張する。

料理も掃除も何もかも、やる気になれなくて
心ここにあらずで生きている。

早く離れたい。

1つ終わらないと次に進めない。

A little more. A little more.
I know that my last day is almost there, but feel so heavy..
I feel again like I'm scared of tomorrow coming.
Nobody hurts me.
But just thinking about tomorrow makes me nervous.

I have no motivation to cooking, cleaning, everything and my heart is not in anything and I am just spending every day.

Wanna leave here as soon as possible.

Can't go on a a next step until I finish this stage.